nonsensellerej

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2015

Mitt andra inlägg!

Av Anneli Ahrnell - 8 augusti 2015 22:04

   Hej! Har försökt flera gånger idag skriva inlägget men misslyckats pga datakrångel och dålig surftäckning, försöker en sista gång nu.....hoppas det lyckas nu.....annars blir jag tokig! Har tittat på tv tills nu: Murdock Mysteries( där ha ha, naturligtvis texten inte stämde med scenerna!), sedan Devius Maids som börjat sin tredje säsong.

Hoppas mina andra favvo´s börjar snart igen: Grimm, Ncis, Once Upon a Time, Mentalist mm, och fredagsserierna typ Crossbones!! Längtar till hösten...sommaren har ju ändå inte varit nåt att hurra för precis...

Bilden här ovanför är lite falsk, inga riktiga kattungar! Är bara en plansch tyvärr. Skulle vilja ha en byrå m kattungar!

Åhhhhhh!

 

Syrran och jag var under en helg i Stockholm och på Skansen där bla jag fick fota denna Lemur på Akvariet!

Uppenbarligen van bli fotad, för den satte sig så rätt och tittade rakt in i kameran! Wow! Fast he he, jag nästan trodde den skulle få för sig att hoppa på mig sen.....tack å lov gjorde den inte det för då jag säkert gallskrikit! ;-) 

Naturligvis har jag mer bilder men den får räcka denna gång, är så rädd jag plöstligt blir oväntat utloggad igen!

 

Visst ser denna bild spökligt märklig ut!? Vad i hela friden kan detta vara måntro.........

Hi hi, jag var ute en fin dag och fotade denna i motljus med mobilen och som många vet så blir ofta bilderna på himmlen mörkare än de är i verkligheten, och pga lite moln framför solen så blev bilden så här! 

Häftigt vaa!?

Phu...än så länge går det bra skriva....kanske jag lyckas publicera denna!

Huu vad mörkt det är ute!

Vet ni varför jag kan gilla att diska? Jo, för att jag är en.......DISKSÅNGERSKA!

Blir ju mycket roligare då när man sätter på musik man gillar att dansa å sjunga till! :-))

Listan jag lyssnade på senast var vad jag kallar RockyMix: Glory days m Bruce Springsteen, Gigolo m Helena Paparizou, It´s only love m Bryan Adams och Tina Turner, Fools Sanne Salomonsen, Unchain my heart m Joe Cocker mfl......ibland blir jag alldeles svettig! Bra för huve å kropp! :-)) He he.

 

Häromdagen fick jag Bonprix höstkatalog som mor hade skickat upp( Bonprix hade färdigttryckta sedan jag bodde tillfälligt hos mor och hennes sambo och det verkar ta tid innan de kommer till min ordinarie adress...suuck!)

Blev såå glad! Har saknat att bläddra i den!

Vill också skicka från Yves Rocher, vilket jag inte gjort på lääänge. Jag verkar aldrig få tid till att slutföra ordern!

Ang låtar...låten I´m Not In The Mood m Shania Twain känns lite lustig eftersom jag ganska tvärtom än hon är i låten! Ha ha! Hon vill ut å "göra stan", hon är inte den som gillar vara ensam hemma osv....he he ha ha, jag är i princip aldrig ute å ränner kvälls/natttid och i princip jäääämt ensam! Inte för att jag egentligen vill vara den som är ensam det bara är så! 

 

Igår gjorde jag veg,taco och sedan beslöt jag titta på filmen Gravity m Sandra Bullock och George Clooney.

Vilken ångerstladdad film! Det bara jäklades för henne hela tiden! Jag tänkte "slutar filmen dåligt blir jag förbannad, jag avskyr dåliga slut!". Tack å lov kom hon ner till jorden igen...ååååååå..zeeee.

Den var bra men tror inte jag vill se om den igen..phu! Om jag någonsin haft drömmar om att bli astronout så dog drömmen om det med ett förfasande kras!! Fy attan! Nä, bättre hålla sig nere på jorden även om denna plats knappast är himmelriket!

 

Avsnittet på Medium igår var knasigt knäppt! Jösses, tycker synd om maken i serien, att han står ut med knasigheterna! Karaktärsrollerna är så härligt charmiga! :-)

 

Har ätit hel del av mina mandelmassafyllda dadlar så nu måste jag sluta innan de tar slut för fort! Är såå gott! Lite sprit är det i dom också----he he..thohejthohopp!

Börjar bli sugen på göra biskvier igen också.....

Kanske nästa helg...

Phu, har hållit på med att ordna album på fejjan och raderat på mobilen. Igår, eller var det i förrgår, minns inte...

då lyckades jag med att föra över bilder till datan från mobilen men tyvärr inte från digitalkameran...suck, har gått förr men sen datorn började krångla går det inte...jaja...en dag...

 

Nej, nu får det räcka för ikväll!

  Godkväll och nattinatti folks!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Ahrnell - Lördag 27 april 11:45


Hej! Här kommer första inlägget detta år-2024!    

Av Anneli Ahrnell - 3 september 2015 13:02

  Hej! Då skriver vi del 2..... Tisdagen åkte jag till Strömsund för att handla och shoppa. Ville köpa Detoxelexir och Femal BalaNäe men till min stora förvåning så satt en helt annan skylt där annars Hälsokost brukar stå! What!? jaha, hade de...

Av Anneli Ahrnell - 30 augusti 2015 19:18

      Visst jag ser glad ut på bilden men jag känner mig just nu ilsken och frustrerad! Det här är tredje gången jag nu försöker skriva inlägg! Allt jag skrivit och det var en hel del är borta! Så invecklat att ladda in bilder på inlägget, vissa...

Av Anneli Ahrnell - 23 augusti 2015 14:13

          Jaa, snart September... Hösten blir nog lite sen eftersom våren/sommaren kom sent... Blir skönt när höstens färger kommer och de fördömda insekterna minskar! Har med åldern( jöss vad gammal jag låter!) börjat uppskatta de lite ...

Av Anneli Ahrnell - 18 augusti 2015 22:03

RÄTTELSE!   På senaste inlägget hade jag uppenbarligen för bråttom..... Fick nyligen veta av syrran jag skrivit fel ang Mr&Mrs Smithfilmen! Hade skrivit att Tom Cruise spelade Mr Smith! Vilket verkligen är fel! Brad Pitt spelade honom! Ja...

Presentation

Nonsens eller ej..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards