nonsensellerej

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2015

Ooooops!

Av Anneli Ahrnell - 18 augusti 2015 22:03

RÄTTELSE!

 

På senaste inlägget hade jag uppenbarligen för bråttom.....

Fick nyligen veta av syrran jag skrivit fel ang Mr&Mrs Smithfilmen!

Hade skrivit att Tom Cruise spelade Mr Smith! Vilket verkligen är fel!

Brad Pitt spelade honom!

Jag har ju filmen och sett den men tänkte nog på Ghost Protocol lite precis innan jag skulle skriva om Mr och mrs Smith så därför blev det fel.....

 

Ber om ursäkt! Ni andra som märkte felet....

 

Lovar titta igenom texten noga nästa gång jag skriver....

Hadebra tills nästa gång vi "ses"!

 

 
 
Ingen bild

Magnus

23 augusti 2015 15:20

Jaha, mitt första trevande inlägg i en blogg ;-) Vad är ''URL''? Å säkerhetskod?

Anneli Ahrnell

23 augusti 2015 16:36

Åh, trodde det inte gick kommentera, att det kunde bara andra bloggare! Annars jag bara fått "gillanden", då behöver man inte skriva in säkerhetskod. Jag inte duktig på vissa datorord heller! He he....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Ahrnell - Lördag 27 april 11:45


Hej! Här kommer första inlägget detta år-2024!    

Av Anneli Ahrnell - 3 september 2015 13:02

  Hej! Då skriver vi del 2..... Tisdagen åkte jag till Strömsund för att handla och shoppa. Ville köpa Detoxelexir och Femal BalaNäe men till min stora förvåning så satt en helt annan skylt där annars Hälsokost brukar stå! What!? jaha, hade de...

Av Anneli Ahrnell - 30 augusti 2015 19:18

      Visst jag ser glad ut på bilden men jag känner mig just nu ilsken och frustrerad! Det här är tredje gången jag nu försöker skriva inlägg! Allt jag skrivit och det var en hel del är borta! Så invecklat att ladda in bilder på inlägget, vissa...

Av Anneli Ahrnell - 23 augusti 2015 14:13

          Jaa, snart September... Hösten blir nog lite sen eftersom våren/sommaren kom sent... Blir skönt när höstens färger kommer och de fördömda insekterna minskar! Har med åldern( jöss vad gammal jag låter!) börjat uppskatta de lite ...

Av Anneli Ahrnell - 16 augusti 2015 17:58

Hejhopptholahoppsan! Nu snart denna vecka slut...... Kan inte påstå mycket har hänt precis.....men vädret iallfall verkar bli fint ett tag framöver. Kors i taket! Denna fredag som kommer verkar det som om jag ska jobba och kanske torsdag med. Får...

Presentation

Nonsens eller ej..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards