nonsensellerej

Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Anneli Ahrnell - 30 augusti 2015 19:18

   

 

Visst jag ser glad ut på bilden men jag känner mig just nu ilsken och frustrerad! Det här är tredje gången jag nu försöker skriva inlägg! Allt jag skrivit och det var en hel del är borta! Så invecklat att ladda in bilder på inlägget, vissa "ligger ner" ändrar i Bildarkivet och ÄNDÅ ligger den ner sen! Grrrrrr... Varför finns inte Rotera här uppe i "verktygsfältet"!??

Jag blir vansinnig!!

Man hoppar in å ut och vips kommer man inte tillbaka till sitt inlägg å man måste börja om från början! ARRGHH!!

👿😖😡😱

Därför är det bäst dela upp skrivandet i tre delar! Så kanske denna del blir publicerad i kväll. Har hållit på i flera timmar nu!

Här nedanför pusslet jag klistrat och den ligger nu på köksbordet för att klister ska verka klart.

måste ladda ner den i normalstorlek eftersom det inte går i miniatyr, då ligger den ner här på inlägget. Grrrrr.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Nonsens eller ej..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards