nonsensellerej

Alla inlägg under september 2015

Av Anneli Ahrnell - 3 september 2015 13:02

 

Hej! Då skriver vi del 2.....

Tisdagen åkte jag till Strömsund för att handla och shoppa. Ville köpa Detoxelexir och Femal BalaNäe men till min stora förvåning så satt en helt annan skylt där annars Hälsokost brukar stå! What!?

jaha, hade de flyttat till annan plats?? Frågade en förbigående men fick svaret att affären lagts ner helt!

Det var fasen...jaha..ookey.


Gick in till bokhandeln för att köpa en två böcker i en vampyrserie men som vanligt hade jag lite otur...

De hade ena boken men det var sista boken i serien. Jahapp. Köpte den. Skulle när jag kom hem skicka efter näst sista boken.

Spenderade sista tiden efter bokhandeln med att kolla skor ( som vanligt hade de inte skoletter eller boots som jag ville ha), Apoteket och sist Coop å Ica. Ändå ganska nöjd m dagen! 😊

   



Onsdagen var fin och därför måste man ju fotografera lite! Här taget från min balkong ( som jag nästan aldrig använder eftersom jag har morgon/e.f.m sol och då brukar jag vanligen sova så då blir det inte att sitta ute där...).

   


På kvällen var också fin så då tog jag bla denna bild fast då vänt mot sjöhållet! Fint vad!?

  


På torsdagen hämtade jag ut paketen från från Bonprix och La Redoute! Är inte riktigt nöjd med dom...

Ena paret, från Bonprix, är mer mörkblåa än det såg ut på bilden på datan! Det är problemet med att se på databilder, det svårt vinkla laptopen rätt så man får rätta nyansen på skorna. Det är inte heller alltid rätt nyans på en papperskatalogsida....😕

Bootsen från andra katalogen var lite för stora, glömde nog kolla om de fanns i stl 35!

we'll we'll...de får duga...


Fredagen gjorde jag väl inget speciellt men senare mot kvällen fick jag in på mailen ett brev från ett städföretag nere nära Jönköping att man ville få kontakt m mig!! Oj! What!?

Det som var konstigt var att brevet egentligen var sent redan nån gång runt 13.00 Men jag fick inte mailet förrän låångt senare! Jaja..

Han ville jag skulle ringa helst under dagen men då var det för sent att ringa...

Jag ringde nästa dag fast det var lördag, gjorde inget eftersom han hade skrivit jag kunde ringa då!

Han ville jag skulle komma ner och börja arbeta ganska snart! Wow! 

För kanske halvår sedan, hade jag skrivit på min Facebooksida att jag tänker satsa på flytta innan året är slut!

Hade börjat misströsta och trott jag kommer få "äta upp" mina skrivna ord, men nu verkar det som min egna föresägelse kommer slå in.....? 😳

Är det verkligen sant!? Kommer jag äntligen få resa neråt, flytta från Jämtland!?


Fortsättningen följer......😮


Presentation

Nonsens eller ej..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards